Har inte bloggat idag ..

Hej !

Jag vet att jag inte bloggat idag , riktig låg uppdatering men jag har ju som sagt varit i skolan ;) Men asså jag hann inte blogga imorse ! ;) Men jag bloggar nu iaf. Tills i morgon så har vi läääxor. B.l.a Matte men jag har glömt min mattebok i skåpet :O Så jag får väl göra den i morgon bitti i skolan eller så säger jag att jag glömt Läxboken hemma ;)  Men när klockan 4 så ska jag på Tennis träning och Fia kommer hit närsomhelst för hon ska också på den så har vi selliis dit :) Men nu har jag inget mer att säga .. Men när Fia kommer så ska vi typ gå till Tennisen direkt .. Menmen.
Jag just nu.

Min Estetisk tröja som jag fick idag. EG= Emma Gylesjö.
Och sen står det :
Skarpäng
Kunskap
Trygghet
Glädje.
Täby.
;)

Och baksidan på munkjackan.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lelle

Den var ju shit snygg ju!!!<3

/Lelle<3

2010-11-16 @ 19:40:14
URL: http://ellen-lelle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0